Over PopArt

PopArt is een popkoor uit Graft-De Rijp.
Het koor staat onder leiding van Kamila Sezer-Starkowska. Muzikale duizendpoot Jan Doedens is onze vaste pianist.

Jan Doedens

Repertoire
Wij presenteren een gevarieerd repertoire en zingen een brede diversiteit aan muziekgenres.

Optredens
Tijdens de repetities werken we toe naar onze optredens, twee keer (soms meer) per jaar. We zingen altijd uit ons hoofd en oefenen op een mooie klank. Ons publiek geniet met oren én ogen van onze optredens want wij besteden ook veel aandacht aan een mooie uitstraling en passende choreografie.

Repetities
Onze vaste repetitieavond is op dinsdag, tussen 20.00 en 22.00 uur, in het kerkje van West-Graftdijk. Adres: Graftdijkplein 3, 1486 ML.

Is zingen bij PopArt iets voor jou? Lees meer over  lidmaatschap.

popart-3 Karin Velthuis

Bestuur van PopArt
Zes leden vormen het bestuur, zij worden bijgestaan door een muziekcommissie, een publiciteitsgroep en leden die het jaarlijkse PopArt-uitje organiseren.

Ingrid Breebaart, voorzitter
Angela Mulder, secretaris
Piet Koster, penningmeester
Joke Bommer, ledenbestand/aanwezigheid
Gré van der Plaat, muziekcommissie

Angela Mulder, popart.secretariaat@gmail.com
of mobiel: 06 23481236

Kom vrijblijvend luisteren
Als je belangstelling hebt voor ons koor dan kun je twee keer vrijblijvend een repetitie meedoen. Aan het eind van de tweede avond doe je een stemtest. Zo kan beoordeeld worden of je stem bij de totaalklank van het koor past en of je voldoende stemvast bent: je eigen partij kunt houden.

Bewaren